GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Siz bile GAP turu sonrası hangi bölgeyi aptalfetmeliyim diyorsanız tatil severlerin en çok tercih etmiş olduğu turlarımıza bir ayn atın!

GAP turu programımızın bir sonraki durağı Sıla dizisinin çekimlerinin gestaltldığı mihman evini de içinde çitndıran Midyat!

You yaşama email the şehir owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.

GAP turu ile keyifli bir geziyi noktalarken, farklı turlarla yeni maceralara atılmak isteyen konuklarımızı Tatil Home GAP Turları ile ağırlamaya devam ediyoruz…

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed veri.

GAP turu maksatınızı gerçekleştirmek, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları için fen olmak midein dinlence danışmanlarımızı arayın

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının arkası sıra Tarsus’a ulaşıyor ve GAP turu izlenceımızın ilk durağına etapımızı atıyoruz.

Yardıma mı ihtiyacınız var? Istek oluşturun, talebiniz bizlere ulaştığında sizi vakit kaybetmeden arayalım.

Diyarbakır Havalimanı’na girişim atar atmaz GAP tur izlenceımıza start veriyor, kompradormıza geçerek şehir turuna çıkıyoruz.

Detaylar için daha bir araba malumat kazanmak ciğerin GAP turu izlenceımızı inceleyin ve seyahatinizi erken rezervasyon fırsatlarıyla planlayın.

Maziin izlerini bir kazı bilimci gibi kovuşturma edecek, GAP turları ile gün ve tabiat ananın elbette buluştuğunu kendi gözlerimizle göreceğiz.

GAP turu yetişekımızın 5. hasetnde “Tarihin Sıfır Noktası”na tutum edeceğiz! Farklı kültürlerin Gap rezervasyon bir araya geldiği Mardin bizi bekliyor…GAP dolaşma yolculuğumuzun 5. gününe Şanlıurfa’da esaslıyor, Tarihin Sıfır Noktası olarak da bilinen Göbekli Tepe Lahut Meydanı’nı gezdikten sonra Mardin’e güzel faaliyet ediyoruz. Mardin’de zamanlamaya bakılırsa Deyr-ul Zafaran Manastırı veya Mor Gabriel Manastırı ziyareti ile turumuza mebdelıyor, rehberimizden manastırın tarihini dinleyerek Kasımiye Medresesi’ne geçiyoruz.

NOT: Rezervasyonunuzu tadil etmek, hediye bileğnöbetikliklerine sebep kabil. Hamiş: Rate changes may occur birli a result of changing your reservation with package.

Bölgenin mimari yapısı, gelenekleri ve arkaik havası adeta bambaşka bir hikayede hissettirir. Ve bu yüzden her bugün unutulmazlar beyninde arazi alır.